فیلم «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که رقیب قدرتمندی برای همه بخش‌های برتر اسکار است، در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

قاتلان ماه کامل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از deadline، فیلم «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی که اقتباسی از رمان پرفروش «قاتلان ماه کامل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی» دیوید گرن است، به فصل جوایز اسکار امسال نخواهد رسید. در عوض این درام وسترن با بازی لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و جسی پلمونز در ماه می آینده در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ نمایش جهانی خواهد داشت. 

«قاتلان ماه کامل» در ابتدا توسط اپل برای نمایش در ۲۰۲۳ ساخته شده بود با این حال پس از رفتار ویل اسمیت (سیلی این بازیگر به کریس راک) در مراسم اسکار در اوایل سال جاری میلادی، که استراتژی اپل را برای انتشار درامی در مورد برده‌داری با بازی ویل اسمیت تغییر داد، بحث و گفتگو بین فیلمساز و استودیو در مورد تغییر تاریخ اکران فیلم به سال ۲۰۲۲ رخ داده بود.

گفته می شود با توجه به پایان فیلمبرداری فیلم در سپتامبر ۲۰۲۱ و همینطور مراحل طولانی تدوین فیلم، این اثر ۲۰۰ میلیون دلاری اسکورسیزی به موقع به فصل جوایز اسکار امسال نمی رسد. درعوض، اکنون شایعه شده است که فیلم چشم به اولین جشنواره بزرگ ۲۰۲۳ که ممکن است کن، ونیز یا یک رویداد دیگر باشد، دارد.

کد خبر 693512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha